۴ پاسخ

ایورامی عالیع

بعضی سرفه ها عزیزم‌نباید شربت علی الخصوص گیاهی مثه پلارژین بدی شاید باید اسپری بزنه ببر دکتر

به دانه (دانه به )بریز روی اب جوش بزار قشنگ لعاب بندازه غلیظ بشه تا گرمه بده بخوره

من برا سرفه اسپری سالبوتامول هر ۸ساعت ۱۵پاف زیر چادر استفاده کردم
پسرم ویروس گرفت خیلی بد بود شبا از سرفه خاب نداشت بچم
بهترین بود

سوال های مرتبط