۶ پاسخ

عزیزم با شیر دوش دستی میدوشی برای من دستی هیچی نمیاد حتی قطره ای

۴ماه شیرتو خورده کافیه همه انتی بادی بدنشو اوکی کرده دکتر به من گف ۴۰روزهم کافیه

من تا ۴ ماه همین بودم از پنج خودش گرفت

هیچی نمیشه مگه قراره چی بشه این همه بچه شیرخشکی

اگه واقعا اذیتی چرا خودتو عذاب میدی؟ ما که تقصیری نداریم که بچه هامون سینه نگرفته.شیر خشک بده

هیچی خیلی از بچه ها با شیر خشک بزرگ شدن عذاب وجدان بخودت نده

سوال های مرتبط