منم همینم نشسته دراز کشیده کلا پهلوم و کمرم درد میکنه
توخوبع هفتت بالاس من نمیدونم چرا هی پهلو چپم درد میگیره وقتی راه میرم یا یکم میشینم پهلو درد میگیرم همه جام نمیتونی خو دراز بکشی آدم نابود میشه واقعا ....برامن ک درد میگیره مشکلی نیس؟؟؟
چقدر سخته با شکم ۷ونیم ماه سرکار رفتن..😢😢 جایی نیی هی بری استراحت کنی....
چون من اینطور مسشمفقط دراز میکشم...کلا این ماه های اخر سخته نه نشستن راحته ن راه رفتن نه هیچی..
پاهاشه منم این شکلیم همش دراز کشیدم فشارشو کم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.