۵ پاسخ

منم اینجوریم درداش وحشتناکه از وقتی وارد ماه ۷ شدم همه جام درد میکنه پشت رون پام بکینیم شبا کمر و زیر شکمم

من مهمونی دادم
دقیقا از همون روز این حسو دارم
طول سرویکست اوکی بود؟!
دکترت چی گفت؟!

طول سرویکس چک کردی؟

ببین منم چن روزه با اینکه شیاف میزنم ، ولی موقع راه رفتن حس میکنم جیش دارم و یهو ی چیزی داخلش سیخ میزنه انگار مثه حس برق گرفتگی....نمیدونم چیه
سرویکس کم شده یاچی

آره منم همین جوری هستم دکتر بهم شیاف پروژسترون داده هرشب بزارم

سوال های مرتبط