۶ پاسخ

نان یک من دو ستا متخصص بردم پرسیدم شیرخشک چی بگیرم گفتن نان یک

آپتامیل بگیر عالیه

نان یک

نان ۱ بگیر براش اگه یبوست گرفت ببلاک کامفورت بگیر

پری نان بگیر دکتر برای دختر من پری نان داد خیلی خوبه

اپتامیل ۱ بگیر برنذای دیگه اصلا نگیر

سوال های مرتبط