۴ پاسخ

اره دقیقا مثل بنز میخابه😂انگار بهش شربت گیج دادم

چون مواد مغذی بیشتری داره و قشنگ سیرش میکنه

اره چ کیفی میده 😂اول ک شیر خودمو میدادم اذیتم میکرد

آره. ...

سوال های مرتبط

مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی