ببین خواهری درکت میکنم من تجربه دوممه
اگه تجربه اولته بهت حق میدم واقعا خیلی سخته
آدم فقط احساس خفگی و محدود شدن میکنه
همون دورت شلوغ باشه خوبه
ولی بعد دوماهگی رفته رفته مطمعنم خوب میشه
اگ کولیکش شدیده قطره اینفاکول عالیه
و گریپ میکسچر
در طول روز روغن یا وازلین ب دستت بزن و شکمشو جهت عقربه ساعت ماساژ بده و پاهاشو دوچرخه بزن و پاشو جمع کن
بعد هربار شیر آروغشو بگیر و یهویی مثلا ۹۰ تا شیر نده ۳۰ تا ۳۰ تا بده مثلا ۳۰ تا بده آروغ بگیر بازم بده اینطوری براش هضمش راحتتره
و اینکه ارامشتو حفظ کن با کوچولوی خوشگلت قراره کلی کیف کنی این روزا زود میگذرن و خیلی زود قراره به این روزا هم دلتنگ بشی
دختر منم همین بود وقتی خیلی گریه میکرد سه چهار قطره شربت گرامیداب میدادم آروم میشد خیلی خوب بود
شبا میخابه؟شاید جاییش دلش درد میکنه بچه
حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟ آخه بچه اولم اینطوری بود حساسیت داشت از صبح تا شب و از شب تا صبح ی بند جیغ و گریه هر دکتری هم بردم گفت کولیکه تا ۶ماه همینطور بود
عزیزدلم من یادمه همشش دخترم بهم چسبیذه بود و واقعا سخت شده بود
همینی که بدونی بعدا اینجوری نیست
به تدریج خیلی بهتر میشن تایم خوابت خوب میشه و حتی تایم ازاد پیدا میکنی
خوب میشه نوزاد قبل ۴۰ روز اذیت میکنه پسر من چقد گریه میکرد خودمم باش گریه میکردم شب که میشد شروع میکرد الان خداروشکر خوب شد شبا با من میخوابه صبح هم با من بیدار میشه
خوب شیر میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.