دختر من بعضی غذاهارو اینکارو میکنه مث سیبو سیب زمینی
نه عزیزم خوب میشه پسر من بدتر بود اون دهنش رو قفل میکرد انگار اعتصاب غذا هستش یک هفته ده روز دیگه درست میشه
احساس میکنم دختر منم همین میشه
چون آبم ک خیلی دوس داره باز میاره بیرون🤕
پسر منم اینجوریه حتی آب هم که بهش میدم زبونش میاره بیرون نمیزاره البته هنوز بلد نیستن
نه بابا چه حرفا میزنی خواهر
نگران نباش اون هنوز بلد نیست غذا خوردن رو
ممکنه غذارو خیلی هم دوست داشته باشه ولی چون بلد نیست این کار رو میکنه بعد یک هفته یاد میگیره
همین مشکلو منم دارم با دست بهش میدم 😑چیزای ابکی هم میخندونم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.