مامانا لباسای سایز صفرویک دخترم چطوره؟😍🥹

تصویر
۸ پاسخ

مبارکش باشه خیلی قشنگه

چه مامان با سلیقه‌ای مبارکش باشه بسلامتی تنش کنی
عزیزم یکمم لباسهای رنگی بگیر خیلی رنگ نود نگیر بچه باید رنگ ببینه

مبارکش باشه عزیزم خیلی قشنگن.گلم ست شیشه شیر و چقد گرفتی

خیلی نازه مبارکه مامان جان

اخیش منم دلم میخواست رنگ های کرمی و نود بگیرم ولی همش عذاب وجدان داشتم نکنه باید صورتی بگیرم😅 عکس ها رو دیدم خیالم راحت شد

مبارک باشه ست شیشه شیر برند اونلی ؟

خیییلی نازن مامان خوش سلیقه ای داره دخملی

مبارک باشه گلم خیلی سایز صفرنخر چون بچه زودرشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی
مامان گلی و پسرو مامان گلی و پسرو ۱۰ ماهگی