سلام نمیدونم چرا برای ان تی این همه استرس دارم

۶ پاسخ

منم منم منم پنجشنبه نوبت دارم تا اون موقع به نام خدا سَکته

استرس نداشته باشین امیدتون ب خدا باشه انشالله سالمه هیچ مشکلی ندارن

ای خدا منم فردا دارم برام دعا کنید🥺❤️

من چون خیلیا مبگفتن تو ان تی بچه اشون ایست قلبی داشته خیلی ترس داشتم

این استرسه تو تک تک مراحل باهامون هست تا اینکه بزائیم🤦‍♀️

وای منم🥲 سه شنبه نوبت دارم چند روزه خواب و خوراک ندارم

سوال های مرتبط

مامان 😍😍😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍😍😍 هفته بیست‌وسوم بارداری