نه عیب نداره،،،کاش دخترمنم بخابه تاصب قشنگ😩
نه اتفاقا از الان میگن روشهای تنطیم خواب رو اموزش میدن.. و میگن نباید بیدارشون کنین
وای کاش برامنم اینجوری بود اونقدر گریه میکنه جیغ میکشه تا ساعت ۱۲شب میشه شروع میکنه
ن ب دکتر گفتم گف خوبه ک میخوابه
ن اگگشنش باشه خودش پامیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.