بچه تو‌سن بچه من برای شیر شب پانشه ایراد داره؟

۵ پاسخ

نه عیب نداره،،،کاش دخترمنم بخابه تاصب قشنگ😩

نه اتفاقا از الان میگن روشهای تنطیم خواب رو اموزش میدن.. و میگن نباید بیدارشون کنین

وای کاش برامنم اینجوری بود اونقدر گریه میکنه جیغ میکشه تا ساعت ۱۲شب میشه شروع میکنه

ن ب دکتر گفتم گف خوبه ک میخوابه

ن اگ‌گشنش باشه خودش پامیشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ❤️‍🔥 مامان بنیامین ❤️‍🔥 ۱۴ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی