۴ پاسخ

پسر منم اینجکریه هر چی ب دکترشم میگم میگه مهم نیست.هر بار میپرسم ازش

پسر منم اینجوریه فهمیدی به منم بگو

یه ارتوپد ببرش
میفهمم چجوری میگی

من از دکتر دخترم پرسیدم چون ازمایش ی سالگیش اوکی بود گفت اشکالی نداره

سوال های مرتبط