فقط خودتو شل نگهدار تموم اصلا درد ندارع😅
خیلی سادس کلا ۵ ثانیس
دوتا انگشت تا ته میکنن تو فشار میدن
شل بگیری درد نداره بعضیا خودشون سفت میگیرن اذیت میشن
معاینه تحریکی همون موقع درد داره
اما معاینه لگن معاینه ساده هست خیالت راحت درد ندارع
من بخاطر اینکه دست میکنن گفتم میخوام سزارین شم کلا با معاینه مشکل دارم 🤧
راحته عزیزم نگران نباش
والا اگه اروم پیش بره درد نداره🥲اما بعضیا سخت معاینه میکنن کمی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.