۳ پاسخ

من امروز انجام دادم دقیق همینطور که ایشون فرمودن انجام شد. مطبم دکترم رفتم ، ۵۰۰ ت ویزیت گرفت.

بیمارستان دولتی بری هزینش کمه.
دستکش‌میپوشن دوانگشت اشاره و‌وسط رو ژل میزنن‌میبرن داخل واژن.چندثانیه طول میکشه همش

توی بیمارستان دولتی هزینه ای نداره

سوال های مرتبط

مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی