بچه منم سرش پایینه ک فق مونده دهانه رحمم باز بشع امپول میزنم سفت شه دهانه رحمم باز نشه امپول ریه هم زدم دیگه باید ببینی دکتر چی میگه دهانه رحمت باز شده یا ن
سر بچه پایین باشه برایزایمان طبیعیه
ولی اینکه چقدر پایین باشه مهمه
یکی هست سر بچش پایینه ولی هنوز تو لگن نیومده این اوکیه
یکی هست سرش پایینه سرش تو لگنه فکر میکنم توی هفته شما مشکوک میشه به زایمان زودرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.