۱۲ پاسخ

اول شیشه شیرو بده میک بزنه بعد دربیار سینتو بنداز دهنش بگیره. من اوایل اینجوری گولش میزدم ولی بعدا اون روشم دیگ جواب نداد

خوب خواهر وقتی شیرت خوب چرا شیر خشک دادی؟؟ من اولا شیر نداشتم شبا شیر خشک میدادم یه شب دیدم موقع خواب سینمو نمیگیره ، آقا همونجا شیشه شیر جمع کردم تا صبح عذابم داد نمیخوابید سینه نمیگرفت بزور میدادم ولی از سرش افتاد ، شیرمم کمبود گفتم جهنم با همین کم بزرگ شو ، ولی یک هفته بعدش شیرم بهترشد.
ببین اگه واقعا دلت فقط شیر خودتو بدی اصلا نترس میگیره ، فقط باید صبور باشی ، ببین کلاس های شیر دهی رایگان برای بهداشت میتونی بری تو شهرماکه بود کلی مامان میرفتن اونجا ، بچه هاشون دیگه سینه نمیگرفت اونجا یه ماما بود بهشون اموزش میداد حدودا هفت هشت جلسه طول میکشید ولی آخرش بچه سینه رو میگرفت. فقط اولین کار دیگه شیشه نده اصلا، انگشت کوچیکت بشور بزار تو دهنش شیرت اروم اروم با قطره چکون بده تو دهنش ، بزار حس سر شیشه یادش بره، خیلی حساس گریه هاش نباش بزار یکم گریه کنه گشنه بشه

من یه روز اینجوری شده بود گذاشتم خیلی گشنه بشه و گرفت الان دیگه هرکاری میکنم شیشه نمیگیره

اگه واقعا شیر داری و نمیخوای شیرخشک به گریه هاش توجه نکن یه روز گرسنه بمونه ببینه خبری از شیشه نیس سینه میگیره.

منم میدوشم میدم نمیگیره

سینه بذار دهنشو راه برو میگیره انشااله

دختر منم نمیگیره وقتی خابالودس شسر خودمو میدم بقیش شیر خشک

خوابید یا راه رفتنی امتحان کن..

عزیزم استقامت کن اگر واقعا شیر داری گشنه که بشع مجبور هست بخوره

توی خواب آلودگی هم نمیگیره؟

سینه اتو بزار دهنش و از بالاش شیرخشک قطره قطره بریز ببین میگیره

طبیعیه دختر منم نمیگیره

سوال های مرتبط