من تا یک ماه هرکاری میکردم سینمو نمیگرف دیگه رابط گرفتم با اون خوب بود تا بعد مدتی اونم نگرفت و کلا شیرخشکی شد
شیرخشک بده خب اگه خیلی گریه میکنه شیردوش برقی بگیر شیرتم بدوش هر دو روبده راحت ترم هستی
صبوری کن هی دائم بذار توی دهنش حتما پشتش بزن آروغ نداشته باشه وگرنه خودشو عقب میکشه
با شیشه شیر میخوره ؟
اگه سینتون شیر داره میتونید رابط سینه بگیرید امتحان کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.