خانم ها چندوقتگی بچه هاتونو ختنه کردید؟

۵ پاسخ

من میخوام ی هفته دیگ ببرم

سه ماهگی
دو سه روز پیش ینی
ولی کاش زودتر برده بودم روز اول اذیت شد با اینکه بچه مظلومیه خیلی خیلی ادرار اول رو گریه کرد

من موقع بدنیا اومدن انشاالله

من پسرم ی ماه شد.بعد ختنه کردم

من۱۶روزگی خداروشکر اصلا اذیت نرد

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی