۴ پاسخ

منم دقیقا ۱۶هفتم و مث شماس علائمم

من حس میکنم از الان ک ۱۴ هفتم خودشو سفت میکنه یا تکوناشو

من از۲۱ هفته حس کردم

عزیزم از الان زوده برا حرکت.

سوال های مرتبط