۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی شرمنده مزاحم شدم شهر زدی زنجان منم زنجانی هستم میشه یه دکتر خوب تو زنجان معرفی کنی گلم ممنونت میشم

اونا نفخ هستن منم با اینکه فقط ی غذا درست میکنم اما درد پریودی دارم
تا 8 هفتگی ک برم سونو قلب انشالله رعایت کن طبیعی هست الان از ظهر کمر و پای چپم درد گرفته

منم تو این هفته درد شدید پریودی داشتم فکر میکردم باردار نیستم دردش چن بار هم شروع میشد هفته ۷ به بعد کمتر شد اونا نفخ روده هست

حتما فردا برو سونو اگ لازم باشه شیاف باید بزاری

اینام تستامن

تصویر

سوال های مرتبط