۳ پاسخ

چرا نتونی من سر دوتا بچهام انجام دادم تو شیردهی بعدش فقط شیرت بدوش اب هویج بخور چیزی نمیشه

اصلا نکن موادش سم خالصه

نه منم نتونستم برم گفت هورمون ها به هم ریزه نمیشه حتی نتونستم ابروهامو شارژ کنم گفت بیزار تموم بشه شیر دهی

سوال های مرتبط