۴ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره
اگه شیر خودتو میدی کیک و‌شیرینی و بسکوییت نخور، لبنیات نخور، بادمجون، حبوبات، پرتقال و‌لیمو ، سبزی نعنا چه تر چه خشک نخور
اگه هم شیر خشک میدی شیر خشک ar بده تو سطح شیب دار بخوابونش زیر سرش بالشت نزار ولی خب با پتو یه طوری حالت شیب دار درست کن یا تو کریر بخوابونش، بعد شیر دادن سریع نخوابونش حداقل ۲۰ دقه تو بغلت حالت شیب دار بگیرش شیر رو تو حجم کم و تعداد دفعات زیاد بده

رفلاکس داره اگر دیدی ادامه داره ببرش دکتر بهش شربت یا پودر میده خوب میشه

چی خورده

نه احتمال رفلاکسه پسر منم اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی