۳ پاسخ

ببر دکتر

اول ببین بابت چی میاره بالا
رفلاکس داره
پرخوری میکنه
اگه شیر خشک میدی شیرخشک نمیسازه پس میزنه
یا اگه شیر خودتو میدی سینت از گرما داغ نباشه بهش شیر بدی اینجوری هم میاره بالا

شاید رفلاکس داره
ببرش دکتر اگر استفراغش جهشیه
یا اگر شیر خشک میدی شاید بهش نمیسازه

سوال های مرتبط