۵ پاسخ

پاشویه کنید
دست وپاهاش و پیشونیش با دستمال اب سرد بشورید

عزیزم توروخدا کمک کن منو
میشه بگید چطوری گفتن بچتون فیستول داره بعد نوشتین‌نبوده خداروشکر میشه منم راهنمایی کنن التماست میکنم کمکم کن😭😭😭😭

شیاف خونه داشته باشید اگر خدای نکرده تبش بالا رفت بزارید

با آب ولرم نه سرد روی شکم و کشاله ران دستمال بزارید
آب سرد باعث لرز میشه

واکسن شیش ماهگی خیلی بده من چهارساعته بهش پاراکید میدادم همراه پاشویه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی