چیکار کنم تب بچم زود بیاد پایین توروخدا جواب بدین

۷ پاسخ

گلاب خیلی خوبه، به همه جاش بزن

به نظرمن ببر دکتر. اگه پاراکید میدی پایین نمیاد عفونت داره

پاراکید بده و لباساشو سبک کن
یدونه بادی تنش باشه فقط
خونه هم دماشو پایین بیار

شیاف بزار

گلم شیاف بزن، پاشویه کن اب و گلاب مخلوط کن با دستمال بزار رو شکم و زیر بغلش و کشاله ران زود میاد پایین

الکل بزن به یه دستمال نخی مرطوب بعد بزن ب بدنش یا اسپری کن رو شکم و پاهاش

قطره پاراکید دادی

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی