چرا دخترم غذا نمیخوره؟😭😭😭

۷ پاسخ

دختر منم در روز سر هم شیش قاشق میخوره به زور🤕

دوستان میدونم این چیزا حرص خوردن داره و تمام دغدغمون همین شده که چرا بچمون وزن نمیگیره ولی اینا تو روند طبیعیه تو همین برنامه مقالات خوبی داره که بهتون کمک میکنه که نشونه های طبیعی چی ان و غیر طبیعی ها چی ان...
خودتون رو اذیت نکنید دنبال مطالب برید و احتمال اینکه بچتون Bکمپلکس یا زینک کمبود داشته باشن هست..
بازم صلاح دید پزشکش عمل کنید

اره دختد منم همینه
۲ هفته است لب به غذا نزده
اصلا نمیزاره قاشق بره سمت دهنش
فقط گاهی نون ریز میکنم‌میزارم دهنش میخوره

وای اره دختر منم همینه بخدا دو سه ماهه وزنش سر ۷مونده
خیلی اسی شدم بخدا نمبدونم دیگه جی درست کنم براش

دختر منم نمیخوره و تو هفت ماهگی هنوز ۹۰ تا شیر درست میکنم ۷۰ تاشو میخوره فقط😐😭

برامنم نمیخوره ناهار به قاشقم نخورد صبحم پاشدم فرنج تست براش درس کردم هیچی نخورد🥲

تو ۷ ۸ ماهگی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری