۲ پاسخ

عزیزم دکتر من رفتم گفت ک پرولاکتین باید زیر ۲۰باشه بالای ۲۰باید قرص کابرگولین استفاده کنید

۲۵ انگار نرمالش هس.برا من ۲۸ بود دکتر دارو داد

سوال های مرتبط