من زایمان های قبلی اون جا بودم عالی بود همه چیز
والا مامانم اونجا بستری بود برا عمل کیسه صفرا ازبس شلوغ بود بخش آوردنش تو بخش زایمانیا
من اونجا بودم اینا رو میدیدم واقعا دلم میسوخت اصلا پرستارا درست نمی رسیدن
هر کی همراهش فقط
البته بین بیمارستانهای دولتی میگن شیراز بهتره
دیگه فکر کن بقیش چیه !!!!
دوست من الان کوثر بستریع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.