خانوما بیمارستان شیراز چطور برای زایمان ؟؟

۳ پاسخ

من زایمان های قبلی اون جا بودم عالی بود همه چیز

والا مامانم اونجا بستری بود برا عمل کیسه صفرا ازبس شلوغ بود بخش آوردنش تو بخش زایمانیا
من اونجا بودم اینا رو می‌دیدم واقعا دلم می‌سوخت اصلا پرستارا درست نمی رسیدن
هر کی همراهش فقط
البته بین بیمارستانهای دولتی میگن شیراز بهتره
دیگه فکر کن بقیش چیه !!!!

دوست من الان کوثر بستریع

سوال های مرتبط