۶ پاسخ

من انجام دادم همین اول ماه
عین سونو شکم میمونه
تایم هم نمیره پنج دقیقه شاید

سنو‌سینه لباس نمیپوشی

من سنو‌سینه انجام دادم برای غده لنفاوی دو مرتبه

مثل سونو شکم یا رحم و تخمدان هاست فقط یکم اولش طاق باز بعد کمی به پهلو میشی تا جا نندازه مثل همه سونوها

مثل سونو شکمی هس

سلام بله
روپوش میپوشی نوبتی انجام میده برای پستان ها
یه ربع بیست دقیقه

سوال های مرتبط