۵ پاسخ

بذار ۴دستو پا بره،دست بگیره بلند شه ،آسفالت میشی🫤🫤.من پوره شدم

از چهار ماهگی دخترمن سینه خیز میرفت الان از پله بالا میره رو مبل وای میسته

من دارم نمیتونممم 😂😂🤦🏻‍♀️ دیگه یک ثانیه هم نمیشه تنهاش گذاشت همش یا از مبلا آویزونه یا کابینتا تپ تپ هم میخوره زمین

یادش بخیر چقد زندگی وقتی سینه خیز میرفت اسون بود 🤣🤣🤣🫂

بله بسلامتی پسر من از ۴ ماهگی سینه خیز میرفت یه دقیقه نمیشه تنهاشون گذاشت

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی