بذار ۴دستو پا بره،دست بگیره بلند شه ،آسفالت میشی🫤🫤.من پوره شدم
از چهار ماهگی دخترمن سینه خیز میرفت الان از پله بالا میره رو مبل وای میسته
من دارم نمیتونممم 😂😂🤦🏻♀️ دیگه یک ثانیه هم نمیشه تنهاش گذاشت همش یا از مبلا آویزونه یا کابینتا تپ تپ هم میخوره زمین
یادش بخیر چقد زندگی وقتی سینه خیز میرفت اسون بود 🤣🤣🤣🫂
بله بسلامتی پسر من از ۴ ماهگی سینه خیز میرفت یه دقیقه نمیشه تنهاشون گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.