۶ پاسخ

همه چیزش عالی
بسلامتی بغلش بگیری گل

واییییییییییی خوشا ب سعادتت ک بریچه میری سزارین وزن بچم میره بالا ۴ راحتی منو بگو چیکار کنم

برا وزنش حبوبات و این چیزا زیاد خوردی؟؟

من ۳۶ هفته رفتم دو هفته جلو بود دکتر میگه چاقالو شده منو شماهم باهم تو یک رنجیم منم ۳۶ هفته و ۳ روز رفتم ۳۳۰۰ بود

اب دورش خوبه از ۱۰تا ۲۰ نرماله برای شما ۱۲هست

ماشالا وزنش خیلی خوبه
چیکار کردی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد