همه چیزش عالی
بسلامتی بغلش بگیری گل
واییییییییییی خوشا ب سعادتت ک بریچه میری سزارین وزن بچم میره بالا ۴ راحتی منو بگو چیکار کنم
برا وزنش حبوبات و این چیزا زیاد خوردی؟؟
من ۳۶ هفته رفتم دو هفته جلو بود دکتر میگه چاقالو شده منو شماهم باهم تو یک رنجیم منم ۳۶ هفته و ۳ روز رفتم ۳۳۰۰ بود
اب دورش خوبه از ۱۰تا ۲۰ نرماله برای شما ۱۲هست
ماشالا وزنش خیلی خوبه
چیکار کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.