۸ پاسخ

من تیتانیوم میرم خوبه راضیم، ۷ جلسه رفتم فعلا، درنمیاد مو..

من چند سال پیش دستگاه تیتانیوم رفتم عالی بود الان دوساله شارژ سالیانه هم نرفتم بازم در نیومده

زاهدان الکس نابلکس داره که خیلییییی خفنه من سالی یبار تمدید میزنم اونو ی تار مو درنمیارم مطب دکتر دیزنگیان .کندلا قدیمیه برای پوستای خیلی سفیده برای پوست سبزه خوب نیس دایود بدک نیس ولی برگشت داره همین ک میگم و بگو دعام میکنی

تیتانیوم میرم عالیه جلسه دومه ولی جواب گرفتم

من با دایود جواب گرفتم

من تعریف تیتانیوم رو خیلی شنیدم ...یه جلسه هم با دایود رفتم خودم بعد حامله شدم ولی همون یه جلسه هم بد نبود

دایود فکر کنم همونه که رولی هستش زیاد جواب نمیده

من خودم الکساندر از اونا ک شاتین رولی نیستن میرفتم جواب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی