۳ پاسخ

من پرسیدم از بیمارستان گفت 5تومن گفتم تکمیلی دارم ولی حرفی از کم شدن هزینه نزد فکر کنم آزاده

شنیدم گفتن 5 ، ولی خودم نپرسیدم هنوز

من والا تو گیلانم ۵ تومن بیمه هم فک کنم قبول کنه

سوال های مرتبط