۵ پاسخ

توی غذاهاش کره یا روغن زیتون بریز حتما کدو حلوایی و آلو و جو دوسر پرک هم خیلی خوبه واسه یبوست

منم به خاطر خاصیتش میدم پسرم خیلی موز دوست داره ولی بعدش تو سوپش یه به عنوان میان وعده کدو حلوایی بده خیلی خوبه شکمش نرم میکنه

یه آلو رو بپز یکی دو قاشق از آبش رو بده بخوره

بایولاکت خوبه

میدونی موز یبوست میاره. گلاب به روت میگن وقتی اسهال میشی موز بخوری خوب میشی چون موز خاصیت یبوست کنندگی داره. خودمم وقتی ا..ه..ل میشدم موز میخوردم خوب میشدم

سوال های مرتبط