۵ پاسخ

بله چرب کن و پوستشو بکش عقب ک چسبندگی نگیرهه

منم امروز پرسیدم مامانا گفتن اره پماد بزن

اره بزن یکی دوماه ،پوست دور کلاهکشم بده عقب تاچسبندگی پیدانکنه

جنتامایسین چشمی بزن

والا من دارم میزنم حس میکنم بایدچرب بشه هنوز

سوال های مرتبط