۷ پاسخ

دکتر فوق تخشش گفت فرق نداره فقط طعمش فرق داره

یوورویتال میدم من بهترین

من پدیا بست میدادم خدا رو شکر پسرم خوب قد کشیده
الان که ۴ ماهشه ۶۶ قدشه
قد تولدش هم ۴۹ بود

من پدیابست میدم خوبه ب نظرم

ویوا کیدز میخرم

فرقی نداره

پدیابست

سوال های مرتبط

مامان دلنیا خانوم مامان دلنیا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۶ ماهگی