۲ پاسخ

دختر منم همینجوره دکتر بردم سونو براش نوشت انجام داد رفلاکس داره

اگه گفته زیاد میخوره کم کم بده تند تند بده ، اگه رفلاکس نداره

سوال های مرتبط