علائم رفلاکس چیه
عزیزم بالا اوردن چندتا دلیل داره
رفلاکس ،زیاده روی(شیر خوردن)، اروغ نگرفتن
حالا خودت باید انقد اگاه بشی که دلیلشو پیدا کنی گلم
رفلاکس داره شربت کیدیزول بده پسرم هم داشت اروغ نمیزد و شیر رو بالا میآورد بردم دکتر شربت رو داد خورد خوب شد الان دیگه بالا نمیاره
و اینکه دکتر به من شیر ترکیبی داد اونم اثر خوبی داشت
واس منم همینه رفلاکس داره ببین تعداد دفعات شیردهی بیشتر کن با حجم کمتر،وسط شیر خوردن یکبار اروغش بگیر اخرش هم یکبار حتی اگه نزد چند دقه عمودی نگهش دار شیب دار بخوابونش و منظم بهش شیر بده مثلا دو تا سه ساعتی یکبار بده هی پشت سر هم نده من این کارا رو کردم نسبتا بهتر شد اما کاملا خوب نمیشن به مرور خوب میشن
بالا اوردن یا همون رفلاکس
بایددفعات شیر دهی را زیاد کرده کرده و هر دفعه مقدار کم به او شیر بدید
بعد از اینکه شیر خورد به مدت ۵ دقیقه عمودی نگه داشته و اروغ بگیرید
و کودک را در سطح شیب دار بخوابانید
اروغش روخوب بگیر
منم درگیر همینم🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.