۵ پاسخ

رفلاکسه دیگه باید ببریش دکتر دارو مخصوص و شیرخشک مخصوص بده بهش

بچه منم همینجوره
نخورده یجا همه رو بالا میاره

دخترمنم مرتب بالا میاره تاالان فقط۳۰۰گرم اضاف کرده

رفلاکس داره

عشقم آروغش رو میگیری؟

سوال های مرتبط