میگم کسی بوده۳۹هفته۶روز سزارین کرده باش؟؟امکانش هست

۸ پاسخ

میشه ولی ریسکیه ممکنه دردت بگیره یا سر بچه خیلی بیاد پایین و تو کانال قرار بگیره بخاطر همین ۳۸و چندروز بهترینه

من ۳۹هفته و ۴روز بودم فکز کنم سزارین شدم دکترم‌گفت چون نرماله بزار باشه چون سز بعدی باید یه هفته زودتر از اولی بیاد سزارینمم انتخابی بود

من زایمان قبلیم ۳۹هفته و ۵روز رفتم برای زایمان طبیعی دردو هیچ علائمی اززایمان هم نداشتم اخرم بعد ۱۲ ساعت رفتم سزارین

بشرطی سز میکنن اونم سز اجباری ک بچه بریچ باشه یا مدفوع خورده باشه

اره بابا ۳۸به بعد من شنیدم

اره دختر دایی من فکر کنم ۴۰ هفته بود یا ۴۱ زایمان کرد سزارین وزن بچه اش۴۲۰۰بود

چرا نشه من ۳۸ هفته زایمان کردم ک

بمن گفتن اگه سزارین بخای از تاریخت دوازده روز زودتر زایمان میشی فک کنم از ۳۸ هفته بشه زایمان کرد

سوال های مرتبط

مامان دیل آی وویهان💙 مامان دیل آی وویهان💙 هفته سی‌ویکم بارداری