۳ پاسخ

میگرن زیاد ترشی نخور چون اون سرکه میگرنو تحریک میکنه
سردی هم‌زیاد نخور
سبزیجات خام کمتر بخور
پیاز و سیر هم تحریک میکنه
اعصابت آروم باشه کمتر درد میگیره

چشام در میاد حالت تهوع حس گرما دارم سرم میترکه بالای ابروم درد میکنه نور میخوره میخوام بمیرم دارویی پیدا نکردم هیچ دارویی هم اثر نمیزاره متاسفانه

تمام رگای سرم میخواد بترکه دردش میزنه ب تخم چشمم یه وقتایی حتی ب دستم
قرص آندومیگرن میخورم

سوال های مرتبط