۸ پاسخ

درد زایمانه که میگیره ول میکنه دیگه برو بیمارستان

چند هفته ای

دیگ وقتت هم تموم شده بهتره بری بیمارستان

عجب برو دیگہ بزا

خب آ ره دیگه دوش بگیر برو

بروبیمارستان

فک کنم اره باید بری

درد زایمان خب دیک

سوال های مرتبط