گیگوز وزن دهی نداره چون چرب نیس
بچه من ک یوبس نشد.از وزن دهیشم راضی نبود.بچه تا بچه فرق میکنه شاید برا بچه شما خوب باشه
منم به دخترم میدم وزن دهیش عالیه برای ما که خوب بود
من استفاده میکنم اما نه همهی وعده ها به عنوان کمکی وزندهی باشید خودم خیلی خوب بود اما گیگوز زیاد نیس در خصوص یبوست هم عالیه اصلا تا شیر میخوره شکمش کار میکنه 👌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.