۴ پاسخ

گیگوز وزن دهی نداره چون چرب نیس

بچه من ک یوبس نشد.از وزن دهیشم راضی نبود.بچه تا بچه فرق میکنه شاید برا بچه شما خوب باشه

منم به دخترم میدم وزن دهیش عالیه برای ما که خوب بود

من استفاده میکنم اما نه همه‌ی وعده ها به عنوان کمکی وزن‌دهی باشید خودم خیلی خوب بود اما گیگوز زیاد نیس در خصوص یبوست هم عالیه اصلا تا شیر میخوره شکمش کار میکنه 👌🏻

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی