۵ پاسخ

منم همیقده،یه روز درمیون عصرا یه کاسه عدس با آب لیمومیخورم،گوشت و این چیزاهم دارم زیادمیخورم

مال منم لب مرزه گفتن این هفته مجدد ازمایش بدم

برای من ۱۴۲ بود دکتر چیزی نگف ک کمه

متخصص خون باید بری عزیزم رفتی

اخخ اخخ تو مثل من من رفتم مخصص خون دارو داد الان دارم میخورم ولی دارو هاش عالیه

سوال های مرتبط