۱۰ پاسخ

والا عادت کردن بهش خیلی بدتره عزیزم.برا دندون هم خوب نیست.پسر منم نگرفت من دیگه بهش ندادم

خب نگیره بهتر فردا عادت می‌کنه 🙁

دختر منم هر کاری کردم نمیگرفت به دکترش گفتم گفت پستونک بیبز بده اونو میگیره خداروشکر دادم گرفت

قطره آ د بزن روش بعد نوک پستونک بزار رو جلو زبونش بعد اروم تکونش بده خودش کم‌کم میگیره میک میزنه
یکم باید حوصله به خرج بدی چون ممکنه یکم طول بکشه بگیرتش😂
اگه کلشو بکنی دهنش عوق میزنه دیگه

من دوهفته ی تمام تلاش کردم فقط با قطره آ د همشو یجا نمیدادم هر وقت میخواستم پستونکشو بدم یکی دو قطره میدادم بعد پستونکش رو میدادم اولاش هی پس میزد ولی بعد‌ دوهفته دیگه عادت کرد 😂

من اونقدر پستونک گذاشتم دهنش پس میزد از رو نرفتم چن بار اینکارو کردم بعد ک یکم گرفت با دستم نگهداشتم یکم میخورد پس میزد ب مرور خودش گرقت

من تو بخش ان ای سیو بود بچم میرفتم بهش سر بزنم میدیم پرستارا با چسپ پستونکو چسپوندن ب دهنش ک درش نیاره الان دعا ب جونشون میکنم‌واقعا عصای دستمه این پستونک

دختر منم نمیگیره منم چند مدل خریدم براش خانوم عق میزنه دیگه پیگیر نشدم خب دوست نداره
ولی من خیلی دوست داشتم بگیره

اونت بادومی اولترا ایر رو امتجان کن
وقتی پستونکو میذاری دهنش دو سه تا ضربه بزن پشت پستونک

اگه شربت داره بزن به شربت یا شیرت درجا میگیره باید طمع دارش کنی

سوال های مرتبط