۲ پاسخ

باید خودت برنجی ایرانی تو خونه آرد برنج درست کنی
یه قاشق چای خوری آرد
یه فنجان آب
یه ذره کره
من اینارو زدم اصلا شکر و شیرینی نزدم

من وقتی درست کردم اصلا دوست نداشتن و نخوردن با یدونه خرما مخلوط میکنم میدم خیلی دوس دارن

سوال های مرتبط

مامان طاها(صفورا) مامان طاها(صفورا) ۱۲ ماهگی