۲۴ پاسخ

بنظرم ی پلاکی بگیری درحد ۵ تومن خیلی بهتر از سکه ایناس من یدونه خریدم ۲۵۰ سوت بود ۵ تومن

بنظرم کل پول رو یا سکه بده یا نقدی بده میوه و‌گل و اینا به چشم نمیان

جاریتیناهم اینکارو برای شما انجام دادن؟

۵ پول بدی یا سکه بخری بیشتر ب دردش میخوره

بنظر من هر چی میخوای براش خرج کنی بزار و سکه بخر گل و شیرینی و میوه به چشم نمیاد ولی بعدا هی سکه رو میگن و با ارزشه

پلاک بگیر حتی نازک چون میمونه
ولی پول و کادو به مرور بی ارزش میشه

۵تومن رو بریز تو کارت هدیه کابشن هم کادو کن بستشه دیگه اونموقع ارزون بوده اون طلا گرفته تازه یک گرم هم نگرفته ک نیم گرم گرفته الان گرمی ۲۰ میلیونه خیلی شلوعش نکن ک توقش بره بالا فکرکنه چیکارکرده

من ۸سال پیش واس بچه جاریم زنجیر طلاگرفتم ولی اونا ب دختر من ی شکلات هم ندادن

بنظرم کسی که زایمان میکنه پول بیشتر به کارش میاد
پول رو بده بهش کاپشن هم بده خودشون میخرن هرچی بخوان
و اینک من نظرم اینه هدیه زایمان با ابمیوه نباید قاطی بشه
ابمیوه یا میوه که برای مادر میبرن جداعه
من از سمت فامیل همسرم بجز مادرشوهر پدرشوهرم بقیه هیچی ابمیوه نیاوردن و فقط کادو
ولی ما اینجوری خوشمون نمیاد
از سمت من خاله و همه هرکی بجز کادو ابمیوه و کمپوت و حتی خوراکی‌ایی ک کلسیم زیاد داره و ایناهم واسم آوردن

عزیزم من جاری ندارم همیشه به برادر شوهرم پیله میکنم برو واسم خواهر بیار ن خواهر دارم نه خواهر شوهر انشالله یه زن خوب گیرش بیاد و باهم مثل دوتا خواهر بشیم ،

٥ كارت هديه بگيريد

امیدوارم این حس احترام برای همیشه بینتون باقی بمونه بنظرم هرچی بگیری ی دنیا ارزششه مهم این ب فکر بودن و ارزش قائل بودنه ک برای هم قائل میشید❤️🥰

میتونی واسه خودشم یه هدیه بگیری در حد لباس یا چیزی که میدونی خیلی خوشحالش میکنه😍دست شما دردنکنه جاری جون مهربون😍🫂

اگه توانش رو داری یه گل طبیعی ،سکه پنج تومنی ، و کاپشن و آبمیوه

اخییی عزیز مهربونم انقد خوشم میاد از این مدل ادمای فهمیدهههه امیدوارم اونم جاری خوبی باشه که قطعاااا هست چون به فکرشی و مهمه برات😍
به نظرم همون کارو کن سکه بگیر یکمشم همون پوشک و ابمیوه و اینا بخر به نظرم خیلی خوشش میاد سرش میره بالا😍
من جاری ندارم چقد دلم میخواست همیشه ک جاری داشته باشم🥹😢

سکه ۵ تومنی بگیر یه دسته گلم بگیر واس خودش

گوشواره چند گرمی برای دخترت گرفت ؟
چون حتی اگه یک گرمی باشه الان خیلی قیمتشه میدونم نمیشه مثل قبل کادو داد ولی توام بهترین رو براش بذار ، اینکه برای خودشم کادو بگیری خیلی قشنگه ،

بنظرم یه باکس گل یا دسته گلی چیزی بگیر بعد سکه رو هم بزار داخلش گل برای زنی که تازه زایمان کرده خیلی خوبه روحیه آدم و باز میکنه😍😍

تو چقددد خوبی دختررر اینهمه خرج برای جاری؟؟؟شوخی میکنی جان من؟؟جاریم حتی ی مبارکه بهم نگفت درحالی ک پسرمو بعد۳تادختربدنیااومد😅😅

دمت گرم واقعا😍 چقدر دل مهربونی داری، کیف میکنم میبینم هنوز آدم های با معرفت و با شخصیت هستن که به فکر دیگرانن

چه جاری خوبی هستی شما خدا حفظتون کنه برای هم

بنظرم سکه بیشتر به کار میاد تا پول اونم پول ما که ارزش نداره

ای جان چه جاری خوبی من جاری ندارم هنوز خدا یکی مثل تو نصیبم کنه

چه جاری خوبی
اونم واسه شما این کار ها و کرده ؟

سوال های مرتبط