۱۴ پاسخ

کلا از یوتیوب یاد گرفتی؟

گلم جنس پارچش چیه؟

از قبل خیاطی بلد بودی ؟

منکه‌ میخام مانتو بدوزم
اصلا حسش نیست
الگو بادی ندارم

عزیزم چرا از رو بادی های خودش الگو نمیکشی؟؟

فرشت کپی فرش منه🙂

بزن تو ذره بین نت ملی میاد

منم خیلی علاقه دارم ولی چرخ خیاطی ندارم‌وگرنه دنیای لباس میدوختم😂

چقد قشنگ منم خیاطی میکنم ولی لباس تا حالا ندوختم از کجا آموزش میبینی

عزیزم😍
چ جالب چجوری میدوزی؟ یکم خیاطی بلد بودی یااصلا بلد نبودی؟

وای من هی دارم لباس و نگاه میکنم میگم چرا اینجوریه سرش کجاس تهش کجاس تا پاهاتو دیدم😂😂
افرین خیلی خوب دوختی👌

بدون کلاس رفتن یاد گرفتید ؟! من مامانم خیاطی بلده میگه بیا بهت یاد بدم همیشه برام میدوزه ولی خودم فک میکنم خیلی سخته نمیتونم

منم پارچه دارم میخام بدوزم ی چیزی ساده

ب منم یاد میدی

سوال های مرتبط

مامان 🦢Iris مامان 🦢Iris ۱ سالگی
سلام دویتان شبتون بخیر
من راستش دوست ندارم اینجا دردودل کنم حتی در مورد بچه داری ولی یه موضوعی خیلی ذهنم رو درگیر کرده،
من پونزده ماهگی دشیر دخترم رو قطع کردم( شیر خودم رو میخورد، من با وجود حساسیت پروتیین گاوی و شقاق وحشتناک با رغبت و میل خودم تصمیم داشتم بهش شیر خودم رو بدم، تحتی حین از شیر گرفتنش هم دلتنگ اون حس قشنگ شیر خوردنش میشدم الانم دارم مینویسم بغض شدم🥹 دلی دکترش بهم گفاه بود هم برای بهتر شدن اشتهاش، هم سالم موندن دندوناش و هم خواب بهترش شیرش رو قطع کن، منم برای خاطر خودش این تصمیم رو گرفتم ولی وقتی بعضیا متوجه میشن همش میپرسن چرا زود نبود گناه داره این حرفا واقعا دلم رو میرنجونه من بخاطر دخترم اینکارو کردم ولی با این حرفا ته دلم رو خالی میکنن بچه من شیر خودم رو خورده و الان دیگه شیر ندارم نمیدونم چرا این حس بد رو بهم منتقل میکنن بعضبا😭
اگه شما هم زچهاتون امسن دختر منن و شیرشون رو قطع کردین میاین بهم بگین؟



پ‌ ن: گاهی انقد دلم تنگ میشه برا دوران شیرخوردنش که انقد بهم نزدیک بود که اشکام همینطوری میریزه! مثل دوران بعد از زایمان که دلتنگ بارداری میشدم، هر مرحله که میگذره دلتنگیش میمونه برامون
عجیبیم ما مادرا



#شیرمادر#شیرشب#تغذیه# فرزندپروری#مادروکودک#سلامت روان#پوشک#شیرخشک