۵ پاسخ

پسر من هنوز درنیاورده 🥲حتی یدونه

دکتر ببرش عزیزم تب خطرناکه

دختر من ی دونه دندون هم در نورده همش بهونه میگیره

همون شیاف کم کم میارع پایین نگران نباش

عزیزم برای اسهالش شیرخشک ال اف بگیر بده برای دختر من خوب بود

سوال های مرتبط