خانما من خیلی سر درد میکنم یعنی از چیع؟

۴ پاسخ

منم همش دارم پروفن میخورم
دو هفته یبار یه ورق تموم میکنم با اینکه قهوه هم میخورم ولی باز قهوه لازم میشم

از کم خونی میشه عزیزم

چکاپ و دکتر عزیزم
طبیعی نیست دیگه سردرد زیاد.

از کم خوابی‌و. کم آب خوردن

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی